101 Dalmatians - Reisverslag uit Sukošan, Kroatië van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu 101 Dalmatians - Reisverslag uit Sukošan, Kroatië van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu

101 Dalmatians

Blijf op de hoogte en volg Thy

13 September 2013 | Kroatië, Sukošan

YOOOOO CHICKIES!

Het is meer dan een jaar geleden dat ik voor t laatst heb gepost! hahahaha. Door een leuke google zoektocht, kwam ik ineens weer bij m'n reisverslag. En ik wilde jullie het natuurlijk niet ontzeggen! ;)

Steph! ik weet niet hoe ik moet instellen dat ik een notificatie krijg als er een reactie wordt geplaatst! 't voelt echt alsof ik je loop te negeren!

Kroatie is fijn. Eten is wel beetje eentonig. Overal pizza's en pasta's en vlees met patat. Ik doe wel alsnog m'n best om elke keer iets anders te kiezen.
Ben erg druk op pad elke dag. We zijn al naar Trogir, Zadar, Split en Plitvicka geweest. Alleen gister had ik geen uitje, omdat ik thuis moest blijven voor een interview. WAARVOOR IK BEN AANGENOMEN! JOEPIE! EINDELIJK!!!

Oke. Maar, morgen gaan we een boottochtje doen. vanaf half 10 tot half 7 ofzo. Dodelijk lang. Moet erg vroeg op staan omdat we ook nog een eeuwigheid er heen moeten rijden. En verder heb ik nog geeeeeen idee wat we gaan doen. Nog een weekje, komt vast wel goed. Hopelijk word ik goed bruin. Ultra supersonisch bruin zeg maar. Zo van, yo jij Indo, wat lijk jij op een Vietnamees die ik ken!

Oh en grappig detail. Ik ben vandaag in de middle of nowhere in de bergen van Kroatie in hun gigantische natuurpark, een bekende tegengekomen. Zo van, een bekende die ik eigenlijk 1 keer heb ontmoet en verder vooral via FB ken en never nooit in NL zou zien. Creepy shit. Dit gebeurde me ook al in London, alleen was t toen met Vief. Mensen stalken me en shit. Wow.

Love you byeeeeeeeee


PS Stephie, Macbook is fijn. Qua gewenning valt wel mee. Met eigenlijk alles van Apple, is alles wel makkelijk te begrijpen. Alleen kost het een vermogen en moet je even wennen met de command knopje. Deze is nu trouwens onofficieel officieel van mij. Want Kevin heeft een Retina van z'n werk gekregen. WHOOOHOOOO.


Oke. Ik ga even braaf doen alsof ik ga slapen, maar stiekem dan naar Gossip Girl ga kijken.

Ik spam jullie later nog wel!!!

LOVE YOU!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thy

Ik reis veel.. Erg veel.. Als je tenminste mijn treinreizen mee telt? Ik praat ook erg veel.. Erg veel over niks. Sorry, maar ik dwong je niet om het te lezen.. Then Don't Read It.. That Simple.. Maar soms ben ik wel grappig.. Al is dat uiteraard uiterst subjectief. En helaas delen niet al te veel mensen mijn mening. Do you?

Actief sinds 21 Aug. 2010
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 11548

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 30 November -0001

Never Ending Traveling.

Landen bezocht: