Pro-Rail! You owe me a new pair of heels! - Reisverslag uit Aken, Duitsland van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu Pro-Rail! You owe me a new pair of heels! - Reisverslag uit Aken, Duitsland van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu

Pro-Rail! You owe me a new pair of heels!

Door: thynie

Blijf op de hoogte en volg Thy

27 November 2010 | Duitsland, Aken

Lieve lieverd :P

Hier eindelijk mn bericht over ALLES de laatste tijd :P ..

Allereerst dus stomme vrijdag.
ff denken wat was er ook al weer allemaal..
15.56 de trein vanuit nijmegen genomen.
rond half 5 trapte de machinist ergens tussen Arnhem en Ede Wageningen op de rem.. (ik ging maar mn muziek heel hard zetten want ik werd gek van t gebrabbel van een oud vrouwtje dat duidelijk te eenzaam was en t dus nodig vond om haar hele levensverhaal te delen)
en rond half 6 werd ik weer wakker en stonden we nog steeds stil. Toen dus maar Renaatje gebeld en lopen lullen..
Renate nog met haar geniale idee dat ik eigenlijk door de trein had moeten gaan lopen, op zoek naar een leuke jongen ^.^.. damn duivels geniaal.. The target can't get away! :P

Afijn.. toen zei de conducteur dus dat we allemaal uit moesten stappen en naar Ede Wageningen moesten lopen. Leuk.. Niet dus. ik liep op 10cm hakken!!! Daarbij kwam ook nog eens dat de afstand tussen trein en grond.. nogal groot was.. Een erg galante man probeerde me nog te helpen. Maar ik Thy zijnde.. hield hem vast, ging uit de trein, zakte alsnog door mn poot en trok ons beiden naar de grond :P

Toen moesten we maar gaan lopen.. langs de treinspoor. Terwijl anderen nog koffers meesleurden omdat het weekend was en we daarbij ook nog eens in de trein richting Schiphol zaten, ergerde ik me dood aan debielo's die t nog nodig vonden om foto's te maken van de hele drama.

Toen heb jij (Anne!) me nog gelukkig goed bezig gehouden aan de telefoon!!! <3
Dus.. Ede-Wageningen. Mensen gaan nog dom genoeg kijken wanneer de volgende trein komt.. en ik zit maar ongeduldig te wachten op de tourbussen die NS zgn stuurt..
Na ik weet niet hoe laat.. Kwam er eindelijk een bus.. Die bracht ons eerst fijn langs Lunteren, waarna we doorgingen naar Barneveld.
In Barneveld de trein naar Amersfoort genomen. In amersfoort moest ik van de meneer Conducteur de trein richting Schiphol pakken en uitstappen in Hilversum.
In Hilversum duizend jaar gewacht en bleek de trein naar Almere niet te gaan..
Ik neem dus in alle onschuld een trein richting A'dam.. Denkend dat hij vast wel in Weesp stopt. ..
>.<" niet dus. In A'dam bleek weer werkzaamheden te zijn waardoor ik de METRO moest nemen naar Duivendrecht. In duivendrecht in alle domheid de trein voorbij me laten rijden waardoor ik nog half uur extra daar stond te wachten. En toen in Weesp weer overgestapt.. tot ik eindelijk weer in almere was.


ik had de trein van 15.56 genomen.
Om 21.45 liep ik eindelijk mn huis weer binnen..

just saying.. Joepie. ik hou van openbaar vervoer :P

*ooh shit ik had nog bak Ben&Jerry hier staan.!! ff wegzetten!! *
*ben terug*

Wat heb ik verder uitgespookt?! :o New record!!! Ben deze week 4x naar uni geweest! ik denk dat dat de eerste keer sinds begin schooljaar is!! :P Goed bezig he ^.^
Heel intensief zitten leren. Hard zitten werken bij de B&B.. Uhm.. Vandaag dus in Aachen gewinkeld.. Lekker me volgepropt met McD's Appelflap! (oke 2.. en na de 2e was ik beetje misselijk.. maar niet doorvertellen hoor!) En heel druk bezig met mn sjaal breien.. Het is te groot en te breed.. maar ik bedenk er nog wel iets op!

Oooh en nog wat interessante mensen weer tegengekomen en mee zitten praten ;) Maar dat vertel ik je wel allemaal als ik je weer zie!!! =D
Ben alleen voorlopig wel weer ff druk bezig met blokken ben ik bang :( Ik ga verhuizen naar 't UB ben ik bang :P

<3<3

  • 28 November 2010 - 11:57

    Anne:

    hahaha ik wist dat het een lang verhaal zou worden van je laaange reis!! heb nog steeds medelijden met je voor die dag..

    gelukkig zijn de appelflappen een lichtpuntje in je verhaal hahah (a)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thy

Ik reis veel.. Erg veel.. Als je tenminste mijn treinreizen mee telt? Ik praat ook erg veel.. Erg veel over niks. Sorry, maar ik dwong je niet om het te lezen.. Then Don't Read It.. That Simple.. Maar soms ben ik wel grappig.. Al is dat uiteraard uiterst subjectief. En helaas delen niet al te veel mensen mijn mening. Do you?

Actief sinds 21 Aug. 2010
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 11628

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 30 November -0001

Never Ending Traveling.

Landen bezocht: