Never Ending Traveling. - Reisverslagen van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu Never Ending Traveling. - Reisverslagen van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu

Never Ending Traveling.

Kronieken van mijn oh zo wilde verhalen over mijn oh zo wilde reizen door heel nederland en Europa.

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2016

Die keer dat ik besefte hoe oud ik ben.

17 September 2013

Verhaal van de kinderlokker.

13 September 2013

101 Dalmatians

06 September 2012

EINDELIJK weer!

20 Juni 2011

Ambulance, dwalende handen, tablecake en UFO-aap
Thy

Ik reis veel.. Erg veel.. Als je tenminste mijn treinreizen mee telt? Ik praat ook erg veel.. Erg veel over niks. Sorry, maar ik dwong je niet om het te lezen.. Then Don't Read It.. That Simple.. Maar soms ben ik wel grappig.. Al is dat uiteraard uiterst subjectief. En helaas delen niet al te veel mensen mijn mening. Do you?

Actief sinds 21 Aug. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11549

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 30 November -0001

Never Ending Traveling.

Landen bezocht: