Ik jok! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu Ik jok! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu

Ik jok!

Door: thynie

Blijf op de hoogte en volg Thy

28 Augustus 2010 | België, Antwerpen

Mijn allerliefste Anne

Hihihi Stiekem ben ik alweer in Almere.. Maar anders is mn "reisverslag"zo saai omdat ik alleen maar in Almere schrijf.. Bah..

Woensdag was super spannend.. Ik ben naar de WodkaMuseum geweest in amsterdam.. en ik heb mn mama's haar geverfd.. Ja ik leef het leven van een rockster =p

Donderdag ochtend naar Antwerpen gegaan.. Ik bespaar je t gezeik, maar geloof me dat het ongelofelijk onnodig extra lang duurde voordat ik de grens over was en dan ook nog eens REGEN!! grrr.. Antwerpen was niet heel spannend, maar mn kamer was wel lekker relaxed.. Ik had mn laptop mee en mn tv had een hdmi opening-ding.. dus kon ik lekker films kijken op de grote tv =D

Gisteren Rotterdam.. naar de Kuijp geweest.. Tja.. wat moet ik daarover zeggen.. hmmm.. ach.. nja.. 1 woord.. saai! grrr ik bedoel.. ik ben helemaal voor voetbal, maar Feyenoord kan me dus echt helemaal NIKS boeien.. Gelukkig was de gids wel heel vriendelijk. Daarna gelukkig Primark.. YAAAAAAAAAY!!! =D hihihihi.. Tjaa.. zelfs met mijn liefde voor voetbal.. blijf ik toch een meisje he ;)

Vandaag Weer rotterdam.. Met mn mama, broertje en mams vriendje afgesproken en zijn gaan winkelen.. Je wilt niet weten hoeveel ik heb uitgegeven!!!!! Nee je wilt het echt niet weten!! NEEEEE Zeg ik toch!
okee.. ik vertel t wel..
Niks..-.-" HELEMAAAL niks.. niet eens een snoepje of wat dan ook.. hoe triest ben ik? :( Gelukkig wel weer lekker Dim sum gegeten & net nog B&J gehad..

Morgen waarschijnlijk weer Batavia (vraag me aub niet waarom.. mn mams wilt erop uit) en dan maandag alweer ZWEDEN!!!!! =D Kan niet wachten om al die lange blonde jongens lastig te vallen... hihihi

ik moet nog even checken of ik gratis internet heb in Zweden, dan kan ik je vanuit daar ook op de hoogte houden over al mn veroveringen ;) Of hoeveel straatverboden er tegen mij ingediend zijn, ligt eraan hoe "willing" de Zweden zijn :P

tot gauw meisje!

  • 29 Augustus 2010 - 13:46

    Anne:

    gister niks uitgegeven in rotterdam :o hoe kan dat ?? zo ken ik je niet !! maar je hebt het vast wel gecompenseerd met de dag ervoor dat je naar primark was ? en als dat niet zo is dan moeten we HEEL snel gaan winkelen als je terug bent uit zweden !

    ik ga dinsdag naar antwerpen met school ! met me hele richting zeg maar, 9 klassen in totaal..

    hahaha je moet ook bloggen vanuit zweden zodat je me op de hoogte kan houden van al je veroveringen (6)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thy

Ik reis veel.. Erg veel.. Als je tenminste mijn treinreizen mee telt? Ik praat ook erg veel.. Erg veel over niks. Sorry, maar ik dwong je niet om het te lezen.. Then Don't Read It.. That Simple.. Maar soms ben ik wel grappig.. Al is dat uiteraard uiterst subjectief. En helaas delen niet al te veel mensen mijn mening. Do you?

Actief sinds 21 Aug. 2010
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 11625

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 30 November -0001

Never Ending Traveling.

Landen bezocht: