Gewoon omdat het kan. - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu Gewoon omdat het kan. - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu

Gewoon omdat het kan.

Door: thynie

Blijf op de hoogte en volg Thy

18 Juni 2011 | Nederland, Enschede

Hoi lieve Anne, Steph en Yva!!

Ik wilde even weer laten weten dat ik nog steeds adem, rond kan lopen en enigszins nog cognitief ook functioneer :)

Waar ben ik nu? Nou eigenlijk gewoon in bed. Maaaaaaaaaaaaarrrr.. ik heb vandaag wel gereisd!!! Eerst naar Amsterdam, waar ik mijn supermooie cupcake ketting dus heb omgeruild voor een armbandje (omdat ik eigenlijk niet zo vaak kettingen draag). Foto volgt nog!
Daarna ben ik heeeeeelemmmmmmmmaaaaaaaaaal naar Enschede gegaan. Mijn neefjes en nichtjes ff opzoeken. Heel even naar t park geweest en toen nog een beetje rondgehangen bij oma. Oh, en mn jongste neefje noemt mij nu Chi Bông. Grof vertaald: nicht Bloem. Eerlijk is eerlijk, ik noem hem ook niet bij zijn naam. Hem baby noemen is veel leuker (hij is 2 en er zeer van overtuigd dat hij GEEN baby is)

Sorry. Ik heb geen idee waar dit verhaal heen gaat.

Ooooooh wacht. JA. Anyway. Ik was dus met de kleintjes spelen en toen ging ik weer naar huis. Het leuke hieraan was dat ik dus weer met de trein naar huis mocht. Ja. De NS heeft best vaak de hoofdrol in mijn verhalen he? Anyways. Mijn overstap in Hengelo liet 15 minuten op zich wachten. Na een lange lange treinreis was het de (Duitse) wonderbaarlijk genoeg gelukt om als nog om maar 5 minuutjes te laat aan te komen op Hilversum. YIPPIE!!! Kon ik alsnog mijn aansluiting met Almere halen!!

Alleen de trein naar Almere was ook vertraagd. 5 minuutjes. 5 luttele en toch kostbare minuten. Want guess what? Toen ik dus aan kwam op Muziekwijk, stond mijn bus al klaar. Echter toen ik begon te rennen, reed hij weg. >.>

Raad eens wie er dus van Muziekwijk naar huis heeft mogen lopen op haar hakken?

Moraal van het verhaal? NS zuigt, zelfs als de trein al had goedgemaakt dat het zuigt. En Connexxion zuigt. Nay, de buschauffeur van de 4 vanavond zuigt. Vooral omdat die eikel dus gewoon ZIET dat de trein er net aankomt. Wacht gewoon 1 minuut tot ik de trap af ben gerold omdat ik over mn hakken struikelde in al mijn haast.
Oh en Thy is een ijdele trut die het waarschijnlijk nooit gaat leren om verstandig gekleed te gaan, hoe veel mooie hakken er ook sneuvelen door dit soort expedities.

okee. Sleepy time. Morgen en overmorgen wederom treinreizen! SPANNUNNNNNNNND! Love love love. xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thy

Ik reis veel.. Erg veel.. Als je tenminste mijn treinreizen mee telt? Ik praat ook erg veel.. Erg veel over niks. Sorry, maar ik dwong je niet om het te lezen.. Then Don't Read It.. That Simple.. Maar soms ben ik wel grappig.. Al is dat uiteraard uiterst subjectief. En helaas delen niet al te veel mensen mijn mening. Do you?

Actief sinds 21 Aug. 2010
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 11620

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 30 November -0001

Never Ending Traveling.

Landen bezocht: