Uhm... Oeps..A realllly big OEPS - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu Uhm... Oeps..A realllly big OEPS - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu

Uhm... Oeps..A realllly big OEPS

Door: thynie

Blijf op de hoogte en volg Thy

26 Oktober 2010 | Nederland, Nijmegen

Lieve Anne...

Zoals ik je had beloofd.. er was vandaag een situatie.. Tjahh.. What can i say? Erg verbaasd kunnen we natuurlijk niet zijn, I'm kind of prone to REALLY stupid actions.. :P

Allereerst.. Fuck NS. Was vandaag dus weer zo glorieus vroeg opgestaan.. had ik op muziekwijk al vertraging en toen ik in de trein zat, hadden we ineens last van een seinstoring.. Meer dan 30min vertraging. Wat dus betekend dat NS me weer geld mag betalen..
(Sinds ik zo vaak vertraging heb, stuur ik nu gwn ook elke keer zo'n Geld Terug Bij Vertraging formulier op.. Fuck hun.. zodra ze me betalen voor de afgelopen 2 weken, kan ik al 4 happy meals halen joh!)

Anyyyway.. mijn verhaal van gister.. Over die docent? Nou.. vandaag had ik dus weer les van m. En in de pauze stond ie ineens bij mn stoel en had ie 20ct op mn tafel neergelegd..Dus ik zo.. Huh?! Oooooh nee joh! Maar hij liep dus al half weg.. Mijn instict is om dan gwn the first available pocket te lokaliseren en t daar in doen. Niet slim. Ik stopte t geld in zn zak. Hij reageerde lichtelijk van slag en zei.. uhh okee en liep toen snel weg. Draaide ik om naar 't meisje naast me.. zegt ze.. JE ZAT AAN ZN KONT!.

ja first available pocket was zn kontzak. Reageren op instictieve en habituele impulsen, misschien toch niet zo'n aanrader bij mij.
Denk dat die voldoende er toch niet meer in zit :(

  • 26 Oktober 2010 - 21:06

    Stephanie:

    Hahahhaha.. Je hebt er tenminste een situatie mee gecreeerd like you promissed :p

  • 27 Oktober 2010 - 17:28

    Anne:

    hahahaha indd wat stephanie zei.. mooie situatie!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thy

Ik reis veel.. Erg veel.. Als je tenminste mijn treinreizen mee telt? Ik praat ook erg veel.. Erg veel over niks. Sorry, maar ik dwong je niet om het te lezen.. Then Don't Read It.. That Simple.. Maar soms ben ik wel grappig.. Al is dat uiteraard uiterst subjectief. En helaas delen niet al te veel mensen mijn mening. Do you?

Actief sinds 21 Aug. 2010
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 11630

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 30 November -0001

Never Ending Traveling.

Landen bezocht: