Have No Fear.. THYNIE IS HEREEEE!! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu Have No Fear.. THYNIE IS HEREEEE!! - Reisverslag uit Antwerpen, België van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu

Have No Fear.. THYNIE IS HEREEEE!!

Door: thynie

Blijf op de hoogte en volg Thy

25 Oktober 2010 | België, Antwerpen

Lieve anne.
Het is al weer lang geleden dat ik wat van me heb laten horen.
Hopelijk heb je niet teveel zorgen gemaakt. Ik leef nog steeds hoor.

Officieel lig ik nu alweer in mn bedje in almere dit verhaal te typen. Maar Antwerpen als locatie opgeven komt toch wat exotischer over, vind je niet?

Ik heb de laatste tijd erg veel met de trein gereisd. En afgelopen vrijdag was sinds een lange tijd weer dat ik met de auto had gereisd.. (naar antwerpen dus)
wat heb ik allemaal uitgespookt de afgelopen tijd... Nou veel gewinkeld, af en toe gewerkt.. en soms zelfs nog geleerd voor tentamens! :O

Over precies 7.30 uur (om half7) zal ik weer beginnen met reizen naar Nijmegen. Wat een vreugde. Hopelijk zie ik nog wat leuke jongens in de trein.
God knows i never see them in almere! :(

Trouwensssssss... jij gaat ook reizen deze week he? Naar denenmarken! Renaat vroeg me gister nog of ik mee ging, maar helaas ik moet waarschijnlijk maandag werken, dus t schiet niet op :( Wel leuk dat jullie gaan.. maaruhhh deense jongens zijn toch helemaal niet zo leuk? (niet dat mijn beeld van deense jongens helemaal correct is. Mijn beeld van jongens van bepaalde nationaliteiten is meestal gebaseerd op hun nationale voetbal teams :P)

Oh. laatst was ik trouwens weer te laat voor een hoorcollege.. en toen liep ik de zaal in.. en de docent reageerde beetje geschrokken.. hij dacht dat ik de hoorcollege wou overnemen ofzo.. (jeetje alsof ik al niet genoeg aandacht trek door te laat te komen en met mn hakken door de zaal te lopen..)
oh en ik heb mn docent laatst 10ct gegeven voor een kop koffie, dus ik denk dat die voldoende voor dat vak ook helemaal goed zit! hahaha :P (GRAPJE, ik koop mensen niet om voor cijfers, ik ben gewoon lief.. en eigenlijk hoef k ook niemand om te kopen. ben te geniaal..heb t helemaal niet nodig :P .. okee ik hou op met die domme grapjes.)

mssn moet ik maar even ophouden met dit domme nutteloze bericht. Dit schiet niet op nl. Ik zal morgen een wat spannender en grappiger bericht schrijven. Hoe ik van plan ben dat te doen? Nou .. ik ga wel een situatie creeeren.. ..hoe weet ik nog niet. maar ik ga een hilarisch verhaal verzinnen die ik je morgen kan vertellen.. ;)

Loveeeeee youuuuuuuu

  • 25 Oktober 2010 - 21:39

    Stephanie:

    Kan niet wachten tot morgen .. :p wonderkindje ! :d

  • 25 Oktober 2010 - 21:40

    Stephanie:

    Kan niet wachten tot morgen .. :p wonderkindje ! :d

  • 26 Oktober 2010 - 13:57

    Anne:

    hahah ik begon me al helemaal zorgen te maken.. ben blij wat van je te horen!!

    jammer dat je niet mee kan naar denemarken.. kan je je werk niet afzeggen??

    ben benieuwd naar je volgende verhaal en watvoor situatie je hebt gecreeerd!

    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thy

Ik reis veel.. Erg veel.. Als je tenminste mijn treinreizen mee telt? Ik praat ook erg veel.. Erg veel over niks. Sorry, maar ik dwong je niet om het te lezen.. Then Don't Read It.. That Simple.. Maar soms ben ik wel grappig.. Al is dat uiteraard uiterst subjectief. En helaas delen niet al te veel mensen mijn mening. Do you?

Actief sinds 21 Aug. 2010
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 11621

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 30 November -0001

Never Ending Traveling.

Landen bezocht: