Dag -1 - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu Dag -1 - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu

Dag -1

Door: thynie

Blijf op de hoogte en volg Thy

22 Augustus 2010 | Nederland, Almere Stad

Lieve anne,

Het is alweer bijna zover! Morgen begin ik weer met mn eeuwige heen en weer reizen.

Voorbereidingen gaan wat minder.. Zoveeeeeeeeeeel te lezen ervoor! En natuurlijk, ik met mn concentratiespan van een 4 jarige, benut ik mn tijd niet met de voorbereidingen, maar eerder met dit verslag.. Maar het hoort erbij he..

Afijn..
Morgen is dus de grote dag. Waarschijnlijk moet ik dan al om 6 uur vanuit huis vertrekken. En dan begint het hoor! Eerst met de bus, trein, trein en dan weer een busje. En dan EINDELIJK ben ik (dat hoop ik tenminste, als ik maar niet in de trein in slaap val! :P) in Nijmegen.. Jeps.. Ik zal daar niet te lang blijven hoor. Waarschijnlijk zal ik na een half uur al klaar zijn met mn tentamen, en dan mag ik dat hele reis weer opnieuw afleggen!! Wie weet misschien kom ik nog wel wat mensen tegen, hahaha niet dat dat heel waarschijnlijk is! Ik met mn beperkte vriendenkring en mn lichtelijk gestoorde sociale vaardigheden ;)

Okeee.. genoeg voor nu. Gauw weer verder voorbereiden voor morgen.
Ohjee wat moet ik aan, wat moet ik mee en wat moet ik nog leren?!

okee niet heel erg moeilijke vragen,
Kleding,
OV, studentpas en een pen,
en laten we maar niet hebben over hoeveel ik moet leren.. :P

okeee ik hou je op de hoogte van mn wilde reizen hoor!!!
XX

  • 22 Augustus 2010 - 14:14

    Anne:

    lieve thy,

    wat vervelend om te horen dat je morgen al om 6 uur vanuit huis moet vertrekken.. en wat een lange reis moet je afleggen.. maar dan heb je wel nog wat tijd om je stof door te nemen wat je natuurlijk al lang van plan was te doen :D ik vind het erg plezierig dat je een waarbenjijnusite hebt aangemaakt aangezien het nieuwe schooljaar bijna weer is begonnen en dan ben je toch een aantal dagen per week in nijmegen wat praktisch het buitenland is !

  • 02 September 2010 - 18:30

    Stephanie:

    Ik vind het ook erg plezierig dat je een waarbenjijnusite hebt aangemaakt!!!
    Weet nu al dat ik het erg amusant ga vinden :P

    XXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thy

Ik reis veel.. Erg veel.. Als je tenminste mijn treinreizen mee telt? Ik praat ook erg veel.. Erg veel over niks. Sorry, maar ik dwong je niet om het te lezen.. Then Don't Read It.. That Simple.. Maar soms ben ik wel grappig.. Al is dat uiteraard uiterst subjectief. En helaas delen niet al te veel mensen mijn mening. Do you?

Actief sinds 21 Aug. 2010
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 11622

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 30 November -0001

Never Ending Traveling.

Landen bezocht: