Buikpijn!!!!! - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu Buikpijn!!!!! - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu

Buikpijn!!!!!

Door: thynie

Blijf op de hoogte en volg Thy

03 September 2010 | Zweden, Stockholm

Mijn liefste Anne.. (en nu Stephie?? (A))

Yep.. super erge buikpijn..van het giegelen!!! Hahahhaha
Sucks to YOUR Assmarr Stephiee!!!

het is erg gezellig.. ik kom veel nieuwe mensen tegen. Alleen nog geen zweden versierd.. ik weet het :| hoe kan dat nou?!?! Maar ik denk dat ze echt naar mn Facebook hebben geluisterd en echt alle knapperds hebben opgeborgen..

Gisteren nog wel een leuke jongen gezien op de fiets.. (hij dan he..ik niet natuurlijk!) Alleen werd ik betrapt toen ik nog een keertje omkeek hihihihihi...
Verder slaap ik nu in een stapelbed, omsingeld met jongens.. (A) .. 3 britten, een rus en nog een unidentified persoon..ook nog een 3 vrouwen hoor :P

Dus ja... giegelbui.. ontiegelijk erg.. Had vandaag weer afgesproken met mn zweedse vriendin.. we zijn naar een expositie gegaan, samen met Vief uiteraard. en daarna nog boodschapjes en daarna ...en daarna..en daarna... ging ik koken!!!

En de pannen waren vet shit.. dus bleef mn zalm plakken..en iedereen in de keuken had daar commentaar op.. En ik maar doorgeinen met Liz.. en een stel duitsers vroegen nog of ik dronken was! :o

----intermezzo----
vief vroeg of ik haar tas op de grond kon zetten, en een of andere manier is het mij gelukt om uit mn bed te rollen..ben je niet trots op me??? ----intermezzo over-----

Maaruh..goeie vraag..
en Niet vergeten..maar zeker niet op de voorgrond.. Je kent me toch.. korte concentratie span..vooral als er jongens langslopen.. ;)

Hopelijk levert mn vriendelijke zweed Goran nog wat leuke zweden kan optrommelen..

De britten zijn nu aan het bespreken over onze bijnamen..ze noemen mij nu namelijk Lower Dutch Girl, en Vief, Upper Dutch Girl.. (omdat ik onderin de stapelbed slaap) En toen kwamen ze met de afkortingen LDG en UDG... maar het is niet korter dan T.. giga dilemma dus...

ondertussen zijn we aan t babbelen met de 3 britten een zweed en een duitser.. morgen uit met de zweed en zaterdag met zweedse vriendinnetje...

veel details zal ik nog in real life delen...
okee.. nu wordt het heel awkward.. Brit1 zat de hoofd van brit2 te strelen vanuit de bovenste bed van de stapelbed...

Met dat beeld laat ik jullie alleen en eindig ik daarmee dit berichtje..

Love youuu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thy

Ik reis veel.. Erg veel.. Als je tenminste mijn treinreizen mee telt? Ik praat ook erg veel.. Erg veel over niks. Sorry, maar ik dwong je niet om het te lezen.. Then Don't Read It.. That Simple.. Maar soms ben ik wel grappig.. Al is dat uiteraard uiterst subjectief. En helaas delen niet al te veel mensen mijn mening. Do you?

Actief sinds 21 Aug. 2010
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 11626

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 30 November -0001

Never Ending Traveling.

Landen bezocht: