Verstoppertje - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu Verstoppertje - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu

Verstoppertje

Door: thynie

Blijf op de hoogte en volg Thy

30 Augustus 2010 | Zweden, Stockholm

Lieve Anne Panne..

Ik ben eindelijk in Zweden!!! Was echt een superlange dag.. om 4 uur opstaan naar schiphol geweest.. en was ik pas om 7 uur weer thuis.. dutje en weer doorknallen en mn tas ingepakt...

ik ben net een half uurtje in t hostel.. Niet zo spannend.. Alleen onze kamer is helemaal verstopt ergens in een uithoekje van het gebouw! ingang door, twee verdiepingen omhoog.. 14 gangen door en dan weer twee verdiepingen omlaag.. woonkamer door en DAN... aan t einde van de gang vind je dan eindelijk onze kamer! ..

Tot zover nog geen jongens kunnen versieren..ik weet t.. tegenvaller.. erg slechte performance van me.. sorry!

Ik ga nog ff rusten en zometeen op zoek naar de Mac...

love youuu

  • 01 September 2010 - 15:08

    Anne:

    Lieve thy,

    aaahw idd een lange dag ! en wat een doolhof is je hostel hahah

    ik ga er van uit dat je inmiddels al honderden, of op z'n minste tientallen zweden hebt versierd en dat je die ene andere persoon al laaang vergeten bent.. of valt dat mee ? :p

  • 02 September 2010 - 18:28

    Stephanie:

    Eindelijk ben je in zweden !! :)
    Ben benieuwdddd wat je meemaakt daar.
    Heb je die vriendin van je al gezien ?

    XXXXX


  • 02 September 2010 - 18:29

    Stephanie:

    Trouwens,

    Goeie vraag van anne.........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thy

Ik reis veel.. Erg veel.. Als je tenminste mijn treinreizen mee telt? Ik praat ook erg veel.. Erg veel over niks. Sorry, maar ik dwong je niet om het te lezen.. Then Don't Read It.. That Simple.. Maar soms ben ik wel grappig.. Al is dat uiteraard uiterst subjectief. En helaas delen niet al te veel mensen mijn mening. Do you?

Actief sinds 21 Aug. 2010
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 11632

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 30 November -0001

Never Ending Traveling.

Landen bezocht: