EINDELIJK weer! - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu EINDELIJK weer! - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu

EINDELIJK weer!

Blijf op de hoogte en volg Thy

06 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Liverpool

Lieve Anne en Steph en Yva en ieder ander die per ongeluk hier op is gekomen.

Helaas, desondanks alle voorspellingen, denk ik toch niet dat mijn verslagen vanuit Engeland heel veel spannender zullen zijn dan de voorgaande berichten.

Veel nieuws heb ik niet echt, huisje is nog steeds mooi en liverpool is nog steeds leuk, hoewel ik nog geen werk heb.
Kevin vindt zijn werk nog steeds geweldig, zijn collega's zijn ook heel aardig (ik heb ook een paar ontmoet met uitgaan).
Wel kan ik vertellen dat ik een Rowan Atkinson lookalike heb gespot, en iemand die op die ene kale man lijkt van Masterchef UK! En iemand die op Matt Smith lijkt, maar die kennen jullie natuurlijk niet, want jullie nerds kijken geen Doctor Who. Oh! En Kevin en ik hebben Paul Hollywood gezien, (die kennen jullie natuurlijk ook niet, maar hij is een presentator van Britain's bake off bla bla, en wel bekend, dus hij telt!)

Nog een weekje wachten en dan heb ik toch echt eindelijk internet thuis! Denk je dat de mensen van de Starbucks mij zullen missen?
Ik ben misschien wellicht heel lichtelijk verslaafd geraakt aan hun Mocha cookie crumble frappuchino. Sue me. Ik heb geen inkomen en heb al eeuwen niet geshopt, dus troost ik mezelf met gewaterde afgekoelde nepkoffie.

Oke, kan ik nog wat leuks verzinnen om te vertellen? Ik vrees dat ik een beetje inspiratieloos ben, en de batterij van de macbook is bijna op.

Ik ga een mooi verhaal opzoeken, goed?
Hopelijk heb ik de volgende keer wat meer nieuws en wat interessanters om te vertellen.

P.S. Gelukkig is het hier nog wel erg zonnig, en zien mijn benen er niet meer zo ongezond bleek uit.

Oke nu ga ik ophouden, ik moet nog op tijd naar huis om te koken.. (oh dear, ik ben echt net een huisvrouw.. blehh)

Love you all!
Tot gauw!
Kom me gauw opzoeken?

  • 06 September 2012 - 21:30

    Stephanie:

    Hey Beauthy !

    Wat leuk om van je te horen :) Ze zullen je zeker gaan missen in de starbucks.
    Maar wel lekker dat je binnenkort thuis internet hebt.

    The smile on your faceeee....(8) lalallala hahahha. Alleen jij ziet een rowan atkinson look-a-like :P.

    Wist niet dat je een macbook hebt? Van kevin? Ik wil dr maybe ook 1 maar is wel wennen of niet?

    Wat heb je gekookt? Volgens mij kan jij je eigen restaurant gaan beginnen binnenkort hihi.

    Hoop echt dat het lukt om met zn allen langs te komen !
    Heb er echt zin in!

    Ik dacht dat ik heeeeeel veel vrije tijd had maar valt wel mee.
    Ben begonnen met een cursus spaans en het is echt intensief...
    Maar wel leuk :)
    Zit ook met een paar mensen die ik ken van rechten.
    Verder heb ik ook werk (waar ik een beetje genoeg van heb) en rechtswinkel ernaast. Dus dan is je dag al snel vol.

    Maar alsnog wel lekker dat ik niet zo'n druk erop heb en alsnog is het anders dan een tentamen van rechten. Heb er minder concentratievermogen voor nodig. Dus dat scheelt wel.

    Lieverddd I miss you !

    Waar ben jij nu ?

    Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thy

Ik reis veel.. Erg veel.. Als je tenminste mijn treinreizen mee telt? Ik praat ook erg veel.. Erg veel over niks. Sorry, maar ik dwong je niet om het te lezen.. Then Don't Read It.. That Simple.. Maar soms ben ik wel grappig.. Al is dat uiteraard uiterst subjectief. En helaas delen niet al te veel mensen mijn mening. Do you?

Actief sinds 21 Aug. 2010
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 11544

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 30 November -0001

Never Ending Traveling.

Landen bezocht: