bla bla bla - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu bla bla bla - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu

bla bla bla

Door: thynie

Blijf op de hoogte en volg Thy

29 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Lieve Anne..

Ik zit nu in de bieb.
Heb net mn broodje op en mn batterij van mn laptop is bijna dood..
tis erg stil hier.. dus eigenlijk voel ik me verplicht op stil te typen.. maar doe ik lekker toch niet..

ik zit nu in de bieb.
iedereen is aan t leren.
er lopen veel lelijke mensen rond.
bah.

ik heb eindelijk vief haar foto's dus vanavond ga ik eindelijk alle fotografische herinneringen aan mn reis in stockholm rond verspreiden op het wereld wijde web.

ik bedacht toen net nog iets grappigs om hierin te zetten.. maar ik ben t helaas vergeten.

.................

nee kan het nog steeds niet herinneren.. shit.
nja ik heb zo brein tentamen. Uiteraard wordt t een knallend succes. ;) hahahahaha NIET

Toekomstige reizen?
Nog een reisje naar huis vandaag.. en vrijdag weer retourtje almere-nijmegen..
en volgende week zelfde verhaal..
en natuurlijk hélène's verjaardag!!!!!!? Ooooh anne.. wat moet ik voor haar gaan halen! :S
een koe ofzo???

Oooooh mn laptop was uitgevallen.. Leuke intermezzo van leuke iemand die langs kwam =D en een rampzalige tentamen en nog een treinreis trg naar huis (trouwens..waarom zeggen mensen nooit gewoon gezondheid als iemand niest?)

Ohja... nog belangrijker dan de kado.. Wat doen we aan Annee?!?!?!? =0

Okee.. ik ga braaf eten nu. Ik zal beter mn best doen met mn reisverslag updaten zoals je me hebt opgedragen! :P
<3 <3

iig..

  • 01 Oktober 2010 - 16:42

    Anne:

    Lieve thy,

    ik heb net je foto's even snel bekeken van zweden en ze zijn echt prachtig! wat een avonturen heb je weer beleefd zeg..
    haha nee serieus.. ze zijn leuk!

    hm.. erg jammer van je tentamen.. hopelijk valt de normering mee!

    enne.. tegen mij zeggen mensen wel altijd gezondheid als ik nies, misschien gaat het om de manier waarop iemand niest.. grapjeee :p

    het maakt niet uit wat we aandoen naar helene dr bday want we zien er toch altijd leuk uit :D

    ik wacht trouwens op een reactie op mn sms over tonighttt (a)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thy

Ik reis veel.. Erg veel.. Als je tenminste mijn treinreizen mee telt? Ik praat ook erg veel.. Erg veel over niks. Sorry, maar ik dwong je niet om het te lezen.. Then Don't Read It.. That Simple.. Maar soms ben ik wel grappig.. Al is dat uiteraard uiterst subjectief. En helaas delen niet al te veel mensen mijn mening. Do you?

Actief sinds 21 Aug. 2010
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 11635

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 30 November -0001

Never Ending Traveling.

Landen bezocht: