Back in the real world.. - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu Back in the real world.. - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu

Back in the real world..

Door: thynie

Blijf op de hoogte en volg Thy

07 September 2010 | Nederland, Nijmegen

Lieve Panne..
Allereerst.. EEEWWWW Ik keek ff opzij en ineens gaf een jongen me een hele vieze glimlach... gatsieeeeeee!!!!

Okeee Ik ben weer trg in NL!
Gisteren was erg eventful.. Allereerst hadden we onze bus naar t vliegveld gemist, gelukkig ging er nog een extra bus..
Daarna hadden we drama met onze koffers (extra gewicht enz :P)

EN TOEN!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk in Eindhoven (Na een erg lange tijd, waarbij ik niks te doen had terwijl ik wel super hyper van mn cola was:P)... Nou in eindhoven hadden viefs ouders dus de auto achtergelaten toen zij zelf ook op vakantie gingen... Lekker, want dan kon Viefje mij dus lekker naar station brengen... Maar helaas ging dat niet zo gemakkelijk...
OH JA!! Nog een drama in Stockholm.. de mouw van mn superduper mooie roze achtige jas is onder de wiel van mn koffer gekomen.. 4 grote gaten er nu dus in... pfffffff
Okee trg naar de parkeerplaats in Eindhoven... Wij dus de auto halen.. ff parkeren betalen.. bleek het alleen niet 44eu te zijn zoals wij dachten.. maar echter 69 eu!! Ik dus.. okeee ik pin wel!!!! Want vief had niet genoeg geld..
Alleen vond God het grappiger als ik het ook niet kon betalen met mn pinpas... jup.. gestrand op Eindhoven... *zucht*

Vanochtend was ik trouwens superduper braaf naar uni gegaan!! Om half 7 had ik al de bus!! :| En ondertussen heb ik al bijna 5 uur gedood en ben ik dus gewoon in mn uppie op uni gebleven om zo nog een hoorcollege te volgen goed he!? =D

Maar ik heb uiteraard ulterior motives... Ga zo nog wat drinken met Floris... ennuh... stiekem hoop ik ook nog Harry Look A like te zien ;) But don't tell anyone!! :)
Ga gauw de foto's nog op FB gooien... maar dat moet denk ik een ander keer..want heb nog niet alle fotos van Vief.. En mn Hoorcollege begint zo..

& uiteraard is de drama in Eindhoven uiteindelijk is het goedgekomen hoor..Anders zat ik niet dit nu te typen ;) Maar t klonk dramatischer zonder happy end :P

Ik stel voor dat mn volgende reisverslag over een geweldige meidenavond gaat??
xx

  • 07 September 2010 - 14:20

    Anne:

    hahaha nu vraag ik me wel af hoe je uiteindelijk in almere bent gekomen vanaf eindhoven!! maar dat verhaal hoor ik vast wel in het echtt :p ik vind je voorstel een goed idee! is al veeel te lang geleden dat we wat leuks hebben gedaan met zn alle! hoewel we nu ook niet met zn alle zijn want yvette zit wél nog in het buitenland maargoedddd :p moeten we maar weer even gaan mailen! heb je eigenlijk veel gewinkeld daar dat je weer overgewicht had met je koffer?? zal wel he! hahah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thy

Ik reis veel.. Erg veel.. Als je tenminste mijn treinreizen mee telt? Ik praat ook erg veel.. Erg veel over niks. Sorry, maar ik dwong je niet om het te lezen.. Then Don't Read It.. That Simple.. Maar soms ben ik wel grappig.. Al is dat uiteraard uiterst subjectief. En helaas delen niet al te veel mensen mijn mening. Do you?

Actief sinds 21 Aug. 2010
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 11623

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 30 November -0001

Never Ending Traveling.

Landen bezocht: