Het is weer begonnen!!! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu Het is weer begonnen!!! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu

Het is weer begonnen!!!

Door: thynie

Blijf op de hoogte en volg Thy

23 Augustus 2010 | Nederland, Almere Stad

Liebe Anne,

Ja vandaag was het weer zover!
Om frigging 6 uur het huis uitgegaan na een anderhalf uur slaap :|
En dan in de trein zitten met van die halfgare overdreven opgewekte mensen... Ja ik kreeg zin om mensen neer te schieten, wat denk jij nou?
Pfff En dan t overstappen ook nog eens een drama! Ging mn trein ineens van een ander perron, ik rennen en met mn astma dus echt hijgend gaan zitten.. Staan we daar nog minstens 5 min stil! >.<"

Nouuuu of het reizen het waard was? Geen idee, terug weg de helft van de tijd knockout geweest.. Wel heb ik nog een huwelijksaanzoek gedaan, alleen telepathisch dan he... Maar ik denk dat hij in zn hoofd stiekem ook ja zei hoor!

Verder was er niet erg veel spannends gebeurd, nog wat enge minderjarige jongetjes die maar bleven staren maar verder ook niet.

Morgen weer een dag voor de boeg. Almere-Schiphol-Almere-Lelystad-Almere..

woensdag denk ik Amsterdam en donderdag ga ik alweer de grens over!

Maar dat vertel ik je dan wel ;)
Ik mis je wel heel erg zo tijdens het reizen.. :(



  • 23 Augustus 2010 - 22:07

    Anne:

    lieve thy,

    aaaaahw anderhalf uur slaap dat is wel heeel erg :| dan heb ik wel echt respect voor je als je je tentamen hebt gehaald

    hahaha aan wie heb je een huwelijksaanzoek gedaan ?? word ik dan bruidsmeisje ?? :D

    jaajaaa donderdag ga je naar antwerpen ! kan je toevallig niet de 31 ook gaan ?? :D gewoon even terugkomen vanuit zweden en naar antwerpen komen (a)

  • 24 Augustus 2010 - 07:51

    Meeee:

    Lieve Anne, :P

    Ik heb een hele knappe jongen ten huwelijk gevraagd. zo knap dat toen hij de treincoupe in liep, mn eerste gedachte was MARRY ME! Ja zo knap :P

    Ga je ook naar antwerpen dan? Wat ga je doen daar?

  • 02 September 2010 - 18:25

    Stephanie:

    sucks-to-your-assmar !!!!!
    hihihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thy

Ik reis veel.. Erg veel.. Als je tenminste mijn treinreizen mee telt? Ik praat ook erg veel.. Erg veel over niks. Sorry, maar ik dwong je niet om het te lezen.. Then Don't Read It.. That Simple.. Maar soms ben ik wel grappig.. Al is dat uiteraard uiterst subjectief. En helaas delen niet al te veel mensen mijn mening. Do you?

Actief sinds 21 Aug. 2010
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 11627

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 30 November -0001

Never Ending Traveling.

Landen bezocht: