Make uploze AH & de Verdwenen Appel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu Make uploze AH & de Verdwenen Appel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu

Make uploze AH & de Verdwenen Appel

Door: thynie

Blijf op de hoogte en volg Thy

17 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Ooooh anneeeeeeeee
Om eerlijk te zijn heb ik niet zoveel gereisd.. Mijn meest spannende trip van vandaag was naar de AH in Parkwijk..
Jup zo Glamorous is my life right now..
Make up loos en al.
Ik heb nog de aantal mensen die van mn makeuploze gezicht schrokken proberen te beperken door een zonnebril te dragen.
Maar helaas kon ik niet voorkomen dat de personeel van de AH in Parkwijk enigszins werden afgeschrikt.. Was anders zo moeilijk shoppen, pak ik weer de Light Cola ofzo brrrrrrr...

Gatsie.. Cola Light.. Hahaha wees maar niet bang dat ik weer ga preken over E-numbers en artifical sugar en bla bla.. Doet allemaal niet... Het smaakt gewoon niet! (Oke doet wel toe.. vreselijk nasmaak en je gaat alleen maar meer zoetigheid eten!!!)

Maargoed.. mijn reizen.. Morgen begin ik weer. Hahaha Weet je hoe erg ik er naar uit kijk om het huis te verlaten? Nouuu ik zat nu al te bedenken of ik morgen de stilte-coupé moest opzoeken of niet. Doe ik het niet ga ik me dood irriteren aan pratende mensen die geen rekening houden met mn hoofdpijn.. Doe ik het wel.. ga ik me doodergeren aan pratende mensen die geen rekening houden met de simpele principe van een stilte-coupé! (Krijg ik wel weer de kans om ff tegen mensen te bitchen dat ze gwn stil moeten zijn... oooh dilemma dilemma!)

Afijn.. Niet veel over mn reizen te vertellen. Ben laatst met de nachtbus geweest na uitgaan =P
OOOOHHH en ik zag een vrouw een appel helemaal opeten.. Oke.. daar is in principe niks mis mee..behalve dat ze echt ALLES!! op at!! Jup, schil, vruchtvlees, zaadjes en klokhuis! Alleen dat kleine mini steeltje niet! Volgens mij ging ze die later eten, ze stopte m namelijk in haar jaszak.. :s

Okee ik hou mn kop wel weer. Morgen dus weer naar Nijmegen en verder ben ik dus huisvrouwtje aan t spelen.. Koken en de was draaien.. En veel tv kijken.. Eigenlijk ben ik een heel slechte huisvrouw want ik laat mn broertje de vaat doen, en hij heeft elke keer ook de was opgehangen. Hij heeft zelfs de planten water gegeven! En ik heb maar 2 keer de vissen gevoerd.. :P Delegeren heet dat. Daar ben ik blijkbaar erg goed in.. ;)

Okee nu hou ik serieus op.. ga thee zetten & ff op zoek naar wat drop en ibu ;)

Loveeeee you..
maar geen kusjes.. anders Grote kans op besmetting en met snotbesmeerde wangen..(hahaha okee laatste opmerking was overbodig.. sorry.. mn humor is echt klote na zoveel tijd sociaal geisoleerd..) <3

  • 17 September 2010 - 05:59

    Stephanie:

    Ielg cola light ! I agree with you, t smaakt gewoon niet !
    Toen ik alleen nog maar de titel had gelezen dacht ik dat je met verdwenen appel een apple laptop bedoelde :p
    Veel plezier met reizen naar nijmegen en het verlaten van hhet huis :p

    P.s. Ik praat ook altijd in stilte coupes :$

    Xxxxx

    KUSJES

  • 17 September 2010 - 11:39

    Yvette:

    Haay thynie!
    Wat een vermakelijke verhalen :D heb ff alles gelezen. Toch jammer dat je geen lekker zweedse dude hebt geregeld.

    Qua cola light ben ik het echt niet met je eens, gewone cola vind ik maar niks maar light makes my day :D

    Ow en trouwens heel goed hoor dat zo fanatiek naar de uni gaat ;) bne trots op je. haha

    xx

  • 17 September 2010 - 17:27

    Anne:

    iewll die vrouw met die appel :s wie eet nou weer een appel met pitjes en alles op?! of was het misschien een dronken actie aangezien je in de nachtbus naar huis zat..

    en je laatste opmerking hahaha dat wordt afstand houden vanavond!!

    tot vanavondddd <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thy

Ik reis veel.. Erg veel.. Als je tenminste mijn treinreizen mee telt? Ik praat ook erg veel.. Erg veel over niks. Sorry, maar ik dwong je niet om het te lezen.. Then Don't Read It.. That Simple.. Maar soms ben ik wel grappig.. Al is dat uiteraard uiterst subjectief. En helaas delen niet al te veel mensen mijn mening. Do you?

Actief sinds 21 Aug. 2010
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 11629

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 30 November -0001

Never Ending Traveling.

Landen bezocht: