De Dag Dat ik Bijna Blind Werd.. - Reisverslag uit Weno Town, Micronesië van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu De Dag Dat ik Bijna Blind Werd.. - Reisverslag uit Weno Town, Micronesië van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu

De Dag Dat ik Bijna Blind Werd..

Door: thynie

Blijf op de hoogte en volg Thy

11 November 2010 | Micronesië, Weno Town

Lieve Anne,

Waar zal ik eens beginnen vandaag..
Pfff..
Het begon allemaal gisteren toen ik alweer voor duizendste keer was uitgegleden bij mn mama thuis. Hihihihih ik heb een hele mooie blauwe plek op mn KNIE! Ja die knie waar ik sowieso lekker veel last van heb.

Anyway.. daar ging mn verhaal helemaal niet om eigenlijk. Wilde gewoon ff zielig doen. hihihihi. Oh ja. Mijn verhaal..
Ik was bij mn mama blijven crashen gister... En vanochtend moest ik nog iets tegen mn moeder zeggen toen ze weg ging naar werk toe. Dus ik snel nog mn kop tegen de raam aandrukken om te kijken of ze nog op de parkeerplaats stond.

Alleen drukte ik mn hoofd niet tegen de raam. Mijn mama's kamer is namelijk zo ingericht, dat er naast de raam nog een boekenplank hangt.

Ja raad dus eens waar mn oog terecht kwam.. Yup, de HOEK van dat rot boekenplankje!! MIJN OOG KNALDE TEGEN DE HOEK VAN EEN PLANK AAN!

Afijn, in t begin was t alleen nog een bultje. Ik dus keisnel ijs op gedaan etc. Bult ging niet weg :(

uiteindelijk moest ik dus opstaan om lekker te shoppen met Viefko.. In de trein EINDELIJK een bekend gezicht te zien trouwens. (ja ik leid een zeer eenzaam leventje :P)

En toen dus winkelen.. en was ik dus lichtelijk mn Quasimodo gezicht vergeten.

tot ik mezelf in een spiegel zag.

ik zie eruit als een klein kind. Een klein kind die met haar moeders make-up heeft gespeeld. en toen betrapt werd toen ze net 1 oog heeft kunnen besmeren met oogschaduw.

Positief punt.. het scheelt me wel weer make up. Niet dat ik normaal oogschaduw gebruik..maar nu kan ik tenminste doen alsof?


Oh ja.. hoe vind je mn locatie?? =D exotisch he? ;)
Oh en ik me helemaal volgepropt in rotterdam. I <3 Dim sum...
Ooooooooooh en een hele leuke Mickey Mouse trui gehaald!!! :D
Okee ik hou mn koppers.. dit ging nergens over..maar wilde wel even mn mooie oog met je delen!

Loveeee youuu!!!!

  • 11 November 2010 - 21:57

    Anne:

    allerliefste thy, het lijkt net alsof je moeders huis ongeluk brengt :o eerst je knie en dan je oog! toch een beetje gevaarlijk..

    hopelijk gaat je fake oogschaduwlook snel weg maar ben blij te horen dat je wel lekker hebt kunnen shoppen :p

    je locatie is indd erg exotisch waar ligt het??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thy

Ik reis veel.. Erg veel.. Als je tenminste mijn treinreizen mee telt? Ik praat ook erg veel.. Erg veel over niks. Sorry, maar ik dwong je niet om het te lezen.. Then Don't Read It.. That Simple.. Maar soms ben ik wel grappig.. Al is dat uiteraard uiterst subjectief. En helaas delen niet al te veel mensen mijn mening. Do you?

Actief sinds 21 Aug. 2010
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 11624

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 30 November -0001

Never Ending Traveling.

Landen bezocht: