Zo populair!!!!!! Zoals altijd... uiteraard... - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu Zo populair!!!!!! Zoals altijd... uiteraard... - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu

Zo populair!!!!!! Zoals altijd... uiteraard...

Door: thynie

Blijf op de hoogte en volg Thy

03 September 2010 | Zweden, Stockholm

lieve anne..

Goed nieuws, ik heb een fanclub
Jup.. in de afgelopen 10 uur dat tussen deze en de vorige bericht zijn verstreken, zijn er veel dingen gebeurd...

Wij waren dus op onze kamer aan t praten en giegelen..
Daarna zijn we als engeltjes gaan slapen. Om gewekt te worden met een blerende Beyonce!!!!!!!

Na twee maal beyonce te hebben gehoord en een andere kutpiepende alarm, besloot de rus in de bovenste bed tegenover mij het bed van de 2 polen te schudden.. Want die waren gewoon namelijk wakker, maar lieten gewoon lekker die alarm ff afgaan, om ons boos te maken :P

hihihihi Vette wereldoorlog tussen Polen en Rusland dus..en de andere landen deden alsof ze sliepen en zwegen verder gewoon..
Polen begon een rant over hoe wij eerst maar aan anderen moesten denken voordat wij ze iets aandeden.. (*kuch*dramaqueen*kuch*)

rusland:..ja maar ik kan niet aan iedereen in de wereld denken hoor!
Polen.. HET IS AL 7 UUR!! HET IS AL LAAT HOOR! .. (als in, je zou sowieso moeten opstaan???? Trouwens het was 6.40..geen 7 uur..)
en dat we dus voortaan niet om 2 uur snachts zo luid moesten zijn.. (zou ze het snurken bedoelen, want blijkbaar waren we na 12 uur al gestopt met praten??)

Rusland merkte nog wel op dat ze dat dan maar gisteren had moeten zeggen als ze last van ons had..
Polen wist niks meer dan.. JE MOET AAN ANDEREN DENKEN!!!

Unidentified meneer maakte nog de opmerking, nadat beide partijen waren vertrokken, dat ze dan maar niet zo gierig had moeten doen en een 28 persoonskamerhad moeten boeken..

En onze fanclub is nog groter geworden..Want Vief hoorde net nog twee andere mensen in de andere delen van de kamer (De kamer is met muren opgedeeld in 3 delen)die ook over ons zaten te praten.. Dat we zo luid waren of wat dan ook.
Iedereen doet alsof we vet dronken waren en liedjes aan t zingen waren.. En geen een die het lef heeft om op dat moment recht in onze gezicht te zeggen dat we onze bekken moeten houden & ze hielden meteen op met hun gesprek toen ze hoorden dat Vief en ik aan t praten waren... heterdaad betrapt op roddelen.. naughty naughty..!!!
Jup.. upside to this story.. tenminste nog 4 van de andere 26 kamergenoten die ons wel mogen? Toevallig ook de 4 die gisteren in het gesprek waren betrokken, maar dat terzijde.. :P

Oh en ik wil ff zeggen dat ik super erg aan t balen ben en super jaloers ben op de britten..want zij gaan vanavond gewoon naar ZWEDEN-HONGARIJE!!
Annee, wilhelmsson!!!! =( .. ik wil zo graag gaan..maar ik denk niet dat er nog kaartjes beschikbaar zijn, en anders zullen ze wel super duurzijn..

zooo verdrietig nu...en supertrots op onze fanclub uiteraard..!

xx tot later....

  • 05 September 2010 - 18:27

    Anne:

    hahahaha
    je hebt het erg leuk daar zo te horen !!
    maaar wanneer kom je terugggg ? al bijna toch ??
    xxx

  • 26 Oktober 2010 - 12:58

    Vief:

    Haha goede oude tijd, makes me miss it!

  • 26 Oktober 2010 - 20:33

    Thy Nguyen:

    Hihihii was mn eerste keer witnessing a world war. Er waren iig wel genoeg verschillende landen bij betrokken om het een world war te noemen toch?

  • 26 Oktober 2010 - 20:54

    Upper Dutch Girl:

    Onderschat nooit de Polen, dat blijkt wel. Wist niet dat ze daar trouwens al bekend waren met Beyonce. Zo leer je weer 's.

    WOIII in Stockholm - Old Town. Sounds good.

    Mooie actie trouwens met je Filo-docent ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thy

Ik reis veel.. Erg veel.. Als je tenminste mijn treinreizen mee telt? Ik praat ook erg veel.. Erg veel over niks. Sorry, maar ik dwong je niet om het te lezen.. Then Don't Read It.. That Simple.. Maar soms ben ik wel grappig.. Al is dat uiteraard uiterst subjectief. En helaas delen niet al te veel mensen mijn mening. Do you?

Actief sinds 21 Aug. 2010
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 11631

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 30 November -0001

Never Ending Traveling.

Landen bezocht: