Verhaal van de kinderlokker. - Reisverslag uit Zadar, Kroatië van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu Verhaal van de kinderlokker. - Reisverslag uit Zadar, Kroatië van Thy Nguyen - WaarBenJij.nu

Verhaal van de kinderlokker.

Blijf op de hoogte en volg Thy

17 September 2013 | Kroatië, Zadar

Speciaal voor ann-ann. Omdat je er naar vroeg:

En hallo andere lieverds.

Bij deze mijn verslag over m'n boottocht. Ik moest erg vroeg op staan en aankleden. En toen ging ik ontbijten. En toen reden we naar Biograd bla bla. En toen gingen we de boot op. Door een of andere reden vonden de kleine peuters en babies mij erg vermakelijk en belandde ik elke keer in een spontane semi kiekeboe-achtige spel.

Oh en ik werd lichtelijk versierd door twee tieners hahahhahhahaa. Te grappig voor woorden, maar wel heel schattig. Gratis drankjes gekregen (altijd goed!) en ze probeerden nog heel schattig praatjes te maken enz. Het was voornamelijk de ene die de andere probeerde te helpen. Inclusief erg veel gebabbel in 't Kroatisch waar ik niks van begreep.

(Mag ik trouwens op dit moment sowieso opmerken dat de Kroaten nogal goed voor m'n ego zijn? Ik heb ook al een liefdesverklaring van iemand gehad en een creep die elke keer langs me liep en dan een paar meter stopte en wachtte tot ik weer hem voorbij liep)

Boottocht was verder wel oke, een paar van die oudere mannen die hun mooie harige bierbuik aan 't bijkleuren waren en dat soort gekkigheid. Veel eilandjes en een stop op een eiland waar veel ezels waren.

Verder hebben we de afgelopen dagen wat stranden en dorpjes bezocht. Zoals je al weet, ben ik flink verbrand. Als in, compleet met bikini en zonnebril afdruk verbrand! GRrrrrrr. Hopelijk kleurt t wel bij en was dit het waard! Oh gisteren waren we ook naar een van de weinige zandstranden in Kroatie geweest. Wat ook een moddergebied heeft wat blijkbaar wonderen doet voor je huid. Ik kan je vertellen, modder is een van de weinige dingen die mij niet goed staan. Fotos laat ik nog wel zien, maar it ain't pretty! En of 't nou echt werkt of niet, geen idee, want ik ben verbrand, duh.

Verder ben ik overigens compleet paranoïde op dit moment, doordat ik dus die ene bekende in 't natuurpark zag, denk ik nu overal dat ik bekenden zie. Dacht al iemand uit Engeland te herkennen, en iemand uit Amerika. En stom genoeg, heb ik dan net weer juist degene die wel echt tegelijkertijd met mij ook op dezelfde plek was, niet gespot!

Ik ben een klein beetje de weg kwijt met waar ik heen ging met dit verhaal. oohja, babies, kleuters en tieners. Ach, je moet wat he.

Oh voor m'n stage is er ook een introdagje in Londen, waarbij ze m'n vervoer en overnachting regelen, cool he?! =D

Oh ja! Ik had dit ook al aan Steph verteld. Ik was op zoek naar Terschelling foto's als vergelijkingsmateriaal van de aantal tinten bruin etc. En ik werd helemaal nostalgisch. Ik mis de stomme berichten en de mailtjes van renate of iedereen nou eindelijk 't geld kan overmaken en 't gezeik van iedereen van hoe leuk ze de vakantie wel niet vonden of hoe we het volgend jaar echt weer moeten doen.

Ons groepje is echt gekrompen sinds Terschelling, maar ik hoop wel dat wij, dat kleine kerntje wel intact en in contact blijven!
Het wordt wel steeds moeilijker, nu iedereen allerlei andere kanten opgaat. Misschien komt het ook deels door de afstand, maar ik heb wel het gevoel dat ik nog het meest een ander soort leven nu leidt dan jullie, maar jullie blijven wel m'n besties! <3

P.S. We kennen elkaar nu al 11 jaar he! WOW.

Nu houd ik echt op. Eeuwige gebabbel zonder verhaallijn of logica. Het is een wonder dat ik ben aangenomen.

LOVE YOUUUUU

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thy

Ik reis veel.. Erg veel.. Als je tenminste mijn treinreizen mee telt? Ik praat ook erg veel.. Erg veel over niks. Sorry, maar ik dwong je niet om het te lezen.. Then Don't Read It.. That Simple.. Maar soms ben ik wel grappig.. Al is dat uiteraard uiterst subjectief. En helaas delen niet al te veel mensen mijn mening. Do you?

Actief sinds 21 Aug. 2010
Verslag gelezen: 625
Totaal aantal bezoekers 11543

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2010 - 30 November -0001

Never Ending Traveling.

Landen bezocht: